Co uwielbiam w stanie ciąży?

Opuchnięte nogi? Nie!
Zadyszka? Niee
Zgaga???? Nie nie nie


Co w takim razie najbardziej lubię w ciąży??

Ruchy dziecka!

Tak tak tak! To jest to co uwielbiam ponad wszystko! I nikt mi nie wmówi, że jest to uczucie dziwne, nieprzyjemne czy nienaturalne! Nie wmówi mi, że to jakby siedział we mnie OBCY! Nie, nie!
To coś absolutnie fantastycznego! To coś czego doświadczyć może wyłącznie matka! Nie poczuje tego nawet ojciec czy ktokolwiek inny, dotykający brzuch z zewnątrz!
To uczucie uświadamiające ponad wszystko, że tam, wewnątrz mnie żyje maleńki człowiek!

Piękne włosy i paznokcie

Która z nas nie marzy o gęstych, błyszczących włosach i niełamiących się paznokciach? Chyba nie ma takiej, która by nie pragnęła przynajmniej jednej z dwóch powyższych cudowności!
Tak! Ciąża to jeden z tych okresów życia kobiety kiedy mamy na to szansę!

(Inna sprawa, że po ciąży włosy wypadają garściami! :D nie zamierzam się jednak tym przejmować, gdyż z doświadczenia już wiem, że nie ma szans przez to wyłysieć - jak niekiedy każdej z nas się zdawało!)

Wyjątkowe traktowanie

Choć nie zawsze tak się zdarza i być może nie każda z Was to lubi, to ja pozwalam sobie na te chwile próżności!
Która z nas nie lubi być obsłużoną bez kolejki lub otrzymać wolne miejsce w komunikacji miejskiej? A jak już mamy duszności, nogi opuchnięte i jest nam słabo, ciężko, to już w ogóle!
Ale prawda jest też taka, że serce rośnie gdy ktoś dostrzega ten stan, przez co pozwala nam być uprzywilejowaną!

Badania USG

Szczególnie to w 12 i 20 tygodniu ciąży! Gdy jest wykonywane szczegółowo, przez długi czas, tak, że niemal możesz policzyć wszystkie palce u stóp swojego dziecka! A jak już widzisz je w 3D lub 4D to już w ogóle - euforia gwarantowana!

Uroczy, zaokrąglony brzuszek

Bo wreszcie wkraczamy na salony bez wciągniętego brzucha! Uff co za ulga! A na dodatek wszyscy chwalą, podziwiają i próbują dotykać (o zgrozo :D)
Ja dodam do tego, że podkreślanie brzuszka odpowiednią sukienką, tuniką, bluzeczką jest tym co lubię najbardziej ❤


Większe piersi!

Ups! Czy ja to powiedziałam, czy tylko pomyślałam?
Nie oszukujmy się, drogie Panie! To coś na co z nadzieją wyczekuje chyba 90% kobiet! A z nich pewnie 100% ma nadzieję, że takie zostaną po porodzie! Już na zawsze!
A więc nadzieja nigdy nie umiera!

Dorzucicie coś do tej listy?

Komentarze

Popularne posty