ZAPOWIEDŹ WYJĄTKOWEGO PROJEKTU SPRAGNIONEJ



Moje drogie czytelniczki,

Wiem, że ten blog zapewne nie będzie już tak często odwiedzany jak przedtem, ponieważ Bóg tak zdecydował, że spełnił obietnicę daną mi i mojemu B. i oczekujemy narodzin naszego maleństwa.
Ja jednak nie zapomniałam o was, o tym co przeżyłam i postanowiłam (a rozpoczęło się to jeszcze zanim poczęło się nasze maleństwo) napisać powieść, która będzie opowiadała o historii takiej jakich jest wiele. O niepłodności. Jedyne co was może zaskoczyć (lub nie) jest to, że chcę aby ta książka powstała w zgodzie z wolą Boga i jeśli On pozwoli uda mi się zakończyć jej pisanie jeszcze zanim narodzi się maluszek.
Książka ta ma być pełna emocji, pełna prawdziwości uczuć ale również nadziei, miłości i Bożej obecności w cierpieniu. Nie będzie to skandaliczna książka. Będzie ona zwyczajna jak zwyczajne jest życie osób zmagających się z niepłodnością. Być może w niektórych fragmentach książki odnajdziecie część siebie i swoich historii. Niepłodność łączy ludzi, tak samo jak macierzyństwo. Również cierpienie może zrodzić coś pięknego - miłość, przyjaźń.
Tą książkę chcę napisać przede wszystkim dla WAS aby odnowić w Was WIARĘ, NADZIEJĘ i MIŁOŚĆ!

Fragmenty książki będą pojawiały się na blogu. Pragnę aby ta książka trafiła do jak największej ilości małżeństw cierpiących z powodu niepłodności. A może okaże się, że para, która była daleko od Boga, lub obwiniała Go o niepłodność, odnajdzie w sobie siłę i wiarę aby Mu powierzyć całkowicie swoje życie i TEN PROBLEM?! Mocno w to wierzę. Dzielcie się fragmentami tej książki i jeśli będziecie mieć ochotę na to komentujcie, chciałabym wiedzieć, że moja praca nie idzie na marne, że jest w niej sens.

Zastrzegam, że nic w treści książki nie zmienię jeżeli chodzi o sprawy ideologiczne, religijne itp. Treść jest zupełnie pisana subiektywnie. Jest inspirowana przede wszystkim moimi przeżyciami związanymi z niepłodnością.

Enjoy :)

Dobroci +

Komentarze

Popularne posty