Czas na Spragnioną!



Moi kochani!
Sama nie wiem jak to napisać ale... W niedzielę Zesłania Ducha Świętego dowiedziałam się, że jestem w CIĄŻY!

To jest szokująca i nader szczęśliwa informacja dla mnie! :) niewiarygodne, że jeszcze niedawno prosiłam was o modlitwę za dziecko jednej z czytelniczek bloga, która również po długich staraniach doczekała się maluszka. Powiedziała mi wtedy, że na pewno niedługo sama pochwalę się pozytywnym wynikiem. I jest! Miałaś rację K. :)

Teraz czekam na wizytę u lekarza. Może być jeszcze za wcześnie na to aby ujawnił się maleńki fistaszek, ale wszystko przed nami.

Módlcie się proszę za nas, aby maluszek rozwijał się prawidłowo i bezpiecznie!

Trzymam też kciuki za każdą z was! I jak najbardziej nie kończę prowadzenia tego bloga! :)

pragnę w niedługiej przyszłości napisać dla was świadectwo działania Boga w poczęciu się mojego dziecka, jest to niewiarygodne świadectwo. Muszę tylko ogarnąć to w całość :)

Dobroci+

Komentarze

  1. Co za radosna wiadomość:) Niech Pan ma Was w swej opiece i niech będzie uwielbiony ON dawca życia! trzymajcie się ciepło <><

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za te ciepłe słowa! On tak cudownie utkał to maleństwo w moim łonie. Błogosławiony Bóg! To Jego dziecię na zawsze Jemu ofiarowane i sercu Niepokalanej ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie się cieszę i gratuluje. Chwała Bogu za ten cud:) Dopiero zobaczyłam tą radosną wiadomość.
    U mnie kryzys... powoli tracę nadzieję...
    Będę się za Was modlić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trać nadziei kochana, nie odbieraj sama sobie marzeń, które masz o przyszłości! Zwróć się z tym do Maryi!

      Dziękuję za gratulacje! Mam nadzieję, że niedługo i ja będę Ci gratulować! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty