Ten z Niepłodnością!



Patrząc z wiarą na moje życie ważne jest dla mnie wytłumaczenie dlaczego Najlepszy Ojciec zwleka z cudem nowego życia, które mógłby nam ofiarować, abyśmy mogli podzielić się naszą miłością!
Długo poszukiwałam odpowiednich słów! Odpowiedniego wsparcia ze strony duchownych, którzy mogliby w prosty sposób wytłumaczyć mi jak powinnam przyjąć tą trudność?

Wreszcie trafiłam na odpowiednie słowa! Słowa, które może i są dla mnie trudne do przyjęcia, zaakceptowania, bo jestem bardzo niecierpliwa osobą, jednak krótko, zawarte treściwie potrzebne słowa, zostały przedstawione przez o. Adama Szustaka! Jestem mu bardzo wdzięczna, że podjął tak trudny i bolesny temat, i to bez rozczulania się nad tematem, ale bardzo rzeczowo, odpowiednio przedstawił temat! Dla mnie i mojego ukochanego B. Ten odcinek "Kundla przydrożnego" jest najlepszy!

Polecam gorąco, jeśli ktoś szuka odpowiedzi na pytanie: " dlaczego Pan Bóg nie błogosławi naszej miłości maleństwem?"


Komentarze

  1. Świetny jest ten odcinek i bardzo, bardzo kojący na zbolałą duszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się zgadzam :) ten odcinek daje nadzieję!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty