Stres, który wszystko rujnuje!


Witajcie!

Nie mogę pojąć, dlaczego dla mojej rodziny, mój problem nie jest ważny!?

Parę dni temu usłyszałam od mojego taty takie Słowa: "Jakie ty masz problemy? Wali Ci się małżeństwo? NIE! No to nie masz problemów!" 

Oczy niemal wyskoczyły mi z orbit! Jak to, ja nie mam Problemów ?! Jak w ogóle śmie tak mówić ?!
Mnie się tu życie wali, po każdym miesiącu nieudanych starań o to najmniejsze Szczęście, a on twierdzi, że ja nie mam problemów ?!

Ja wiem, że mój tata jest w bardzo trudnej sytuacji, bo własnie moja mama go opuściła (po prostu wyprowadziła się bez słowa!), Ale HALO! Ja tutaj jestem! 

Moje wnętrze krzyczy! Krzyczy bo chciałabym aby było Jak zawsze, kiedy mama i tata czekali na mnie i mojego męża, co niedziela, przy obiedzie, zawsze mogłam podejść do mamy na kawę, bo mieszkała dokładnie klatkę obok! Krzyczę cała, bo nie nie mogę już słyszeć zarzutów typu: "Stoisz po JEGO / JEJ Stronie", "Nic nie robisz aby jednoczyć rodzinę", "zabiję się, bo nie mam po co już żyć!"

Wiecie jestem co? Nie mogę pojąć Jak to się mogło zdarzyć akurat teraz !? Jakby już nie wystarczająco trudne było moje życie! Dlaczego akurat teraz, kiedy wiem, że aby udało się zajść w ciążę, nie mogę się stresować .... moje stresy w ciągu 3 tygodni przyprawiły mnie o spadek wagi, co zauważyli znajomi z pracy ...
Nie chcę się stresować! Chcę się odciąć od tego, ale nie mogę, bo jeśli by zrobię, mój tata zrobi sobie krzywdę!
W takiej sytuacji przychodzą myśli w Stylu: co by było, gdyby?

Przecież gdybym była w ciąży Teraz, moja mama na pewno w takiej sytuacji ni wyprowadziłaby się, a nawet jeśli, mój ojciec  (Który BARDZO pragnie wnuka), Nie załamał by się aż tak i miałby poczucie, że żyje dla kogoś! 

Wszystko Się coraz bardziej komplikuje! :(

Mam Nadzieję, że u was lepiej !?


PS. Chciałam Jeszcze coś napisać ... wlaśnie dzisiaj obejrzałam cudowna kampanię reklamowa , która skupia się na Dniu Ojca, dokładniej na reakcji Panów  na wiadomość o ciąży! Oglądając ja, pomyślałam ze wzruszeniem: "kiedy nadejdzie ten dzień, gdy przekażę tę radosną wiadomość mojemu ukochanemu B. i będę mogła zobaczyć jego reakcję ?!" Bardzo chciałabym zobaczyć go w roli ojca! Myślę, że nadaje się do tego Idealnie! Na pewno będzie cudownym ojcem! 

Jakby ktoś Jeszcze nie widział:


PS.2.
Przepraszam, wcześniej wkradł się chochlik i poprzestawiał wszystkie litery :/

Komentarze

Popularne posty