1 miesiąc Hani

To był absolutnie zaskakujący miesiąc, który miał być totalnie odmienny od stanu faktycznego. Miała być ciepła wiosna, rodzinne Święta i ja.. Brzuszkowa mama, na tle tego cudownego czasu. Ale Hania postanowiła zrobić mi pstryczek w nos, a Pan Bóg kolejny raz nauczył mnie pokory, by nie ufać własnym planom, w myśl zasady: "jeśli chcesz rozbawić Pana Boga, opowiedz mu o swoich planach"



Mam wrażenie, że nasze życie toczy się nieustannie według tych słów. A może to ja jestem taka uparta, że wciąż trzeba mnie tego uczyć?

Jednak pojawiła się - Hanna Klara (2750g, 50cm, 10pkt w skali Apgar) urodziła się za wcześnie, bo w ukończonym 34tc, z cechami wcześniactwa, jednak wydolna oddechowo i nie potrzebująca żywienia poprzez sondę.


  • W ciągu tego miesiąca z wagi najniższej tj. 2550g, przytyła do 3320g! 
  • Zaczęła podnosić główkę
  • Intensywnie skupia wzrok na przedmiotach (co zauważył pediatra)
  • Pięknie ciągnie pierś, jednak nie obyło się bez trudności (ale o tym w kolejnym wpisie na temat kp)
  • Nadal posiada asymetrię, objawiającą się wygięciem ciała w literkę C (do obserwacji)
  • Skradła serca wszystkich, łącznie z samym Pietruszką ❤ 
Nie dużo jak na razie jest zmian. Jednak w kolejnych miesiącach już będzie o czym opowiadać. 

Na koniec wybrane zdjęcia z naszej rodzinnej sesji zdjęciowej! Dajcie znać jak Wam się podobają! 













Dziękujemy éTé studio Monika Trybała za cudowną sesję zdjęciową! Za piękne zdjęcia i prze miłą atmosferę ❤ polecamy gorąco! 

Komentarze

Popularne posty